ايكيا بزرگترين توليد كننده مبلمان و لوازم خانگي در دنيا

۲ بازديد

شركت ايكيا بزرگ ترين خرده فروش لوازم خانگي غير برقي و مبلمان در سطح جهان است كه در زمينه طراحي، توليد و فروش مبلمان آماده، تخت خواب، ميز و ساير لوازم اصلي و فرعي منزل فعاليت مي كند.

بزرگترين خرده فروش مبلمان و لوازم خانگي در دنيا

شركت سوئدي ايكيا(IKEA) از سال 2008 تا كنون بزرگترين خرده فروش مبلمان و برخي لوازم خانگي از قبيل تخت خواب و ميز و جاكفشي و... در دنيا ميباشد. آقاي Ingvar kampard مؤسس و بنيانگذار برند آيكيا در مجله فوربس به عنوان يك از ده نفر پولدارترين افراد دنيا در سال 2015 معرفي شده است.

Forbes Magazine (in its 2 November, 2015 issue)

 

شركت آيكيا به دليل طراحي مدرن صندلي و مبلمان، لوازم منزل و دكوراسيون به صورت آماده مونتاژ در دنيا شهره ميباشد. اين شركت با ابداع روشهاي بسته بندي نوين، لوازم حجيم منزل را به صورت بسته بنديهاي كوچك به سراسر دنيا ارسال ميكند و از اين طريق هزينه هاي حمل را به مقدار قابل توجهي كاهش داده است و از اين طريق توانسته محصولات خود را با قيمت مناسب در سرتاسر دنيا عرضه كند. شركت آيكيا هم اكنون 392 فروشگاه در 48 كشور دنيا دارد و از طريق فروشگاه اينترنتي نيز محصولات خود را در اكثر مناطق دنيا به فروش مي‬رساند.

 

در طراحي دكوراسيون هاي امروزي موضوع سادگي و حذف مزاحمتهاي بصري به يكي از معيارهاي اصلي طراحي تبديل شده است. سادگي در عين زيبايي در طراحي دكوراسيون، آرامش رواني و بصري را به دنبال دارد. استفاده از المانهاي متعدد طراحي، رنگهاي تند و متنوع و شلوغ كردن فضاها با اجسام متنوع دكوراتيو در طراحي هاي امروزي دكوراسيون كمتر به چشم مي خورد.

 

طراحي به سبك آيكيا، انتخاب بسياري از زوجهاي جوان در اقصي نقاط جهان است. طراحي دكوراسيون به صورت مدرن، ساده و كم حجم با رويكرد كاربردي نظر جوانان را بيشتر از گروه‬هاي ديگر سني جلب مي كند. به همين دليل برند آيكيا در ميان جوان از مقبوليت بسياري برخوردار است.

 

نشاني وبسايت: www.parsebazar.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد